Compania românească Retargeting.biz devine partenerul Mastercard în Grecia în cadrul programului Digital Doors, ce se va desfășura în cursul anului 2021, inițiativă prin care se dorește susținerea business-urilor locale în tranziția lor către digitalizare și mediul online.
Prezent pe piața din Grecia din 2019, Retargeting.biz a fost selectat de Mastercard să participe alături de o serie de parteneri (platforme e-commerce, de marketing și alte servicii conexe industriei e-commerce) în cadrul programului Digital Doors și împreună să ofere suport, instrumente potrivite și facilități business-urilor care au nevoie să se lanseze în online pentru a se adapta schimbării comportamentului de cumpărare al clienților și situației actuale generate de pandemia Covid-19.
„În Grecia, atât guvernul elen cât și companii din sectorul privat au inițiat acțiuni de încurajare a business-urilor offline pentru a face tranziția către online, a business-urilor mici și medii, puternic afectate de pandemie. Mastercard lansează un program în acest sens, iar Retargeting este printre partenerii selectați, lucru de care suntem foarte mândri și bucuroși”, spune Rareș Bănescu, CEO și fondator Retargeting.biz.
În cadrul programului, Retargeting.biz oferă posibilitatea companiilor grecești să acceseze o gamă largă de servicii de marketing automatizat dintr-o singură platformă, cu accent pe creșterea ratei de conversie și a vânzarilor și eficientizarea resurselor umane.
“Suntem înscriși în campanie cu o promoție specială, -20% pentru posesorii de carduri Mastercard și 15% pentru ceilalți, timp de 6 luni pentru pachetele Premium, care includ asistență completă pentru clienți în implementarea și optimizarea campaniilor, plecând tocmai de la ideea că majoritatea nu au cunoștinte avansate de e-commerce și vor primi suportul nostru full în configurarea platformei și setarea campaniilor de promovare”, menționează Rareș Bănescu.
Retargeting.biz este prezent pe 4 piețe europene, respectiv România, Bulgaria, Grecia și Ungaria. Retargeting s-a lansat în Grecia în urmă cu doi ani și deține un birou în Atena. Echipa din capitala elenă se va mări anul acesta ca urmare a creșterii business-ului și deschiderii unei noi divizii. În privința portofoliului de clienți de pe piața grecească, Retargeting.biz estimează o creștere de peste 150% până la finalul anului 2021.
La nivel global, Retargeting.biz va avea în acest an două lansări importante, prima lansare fiind previzionată în prima parte a anului, cu modificări majore asupra produsului existent și noi servicii adăugate, pentru a veni în ajutorul clienților săi oferindu-le un serviciu de marketing complet si performant.
Be the first to comment