Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din România, are un nou sediu comercial și operațional în București, în Piața Alba Iulia, Sector 3, care este deschis începând de ieri.
Noul spațiu, de trei ori mai mare decât sediul anterior, a fost achiziționat recent de Memento Group, din care face parte Christian Tour, și va găzdui atât departamentele operaționale ale companiei, cât și agenția centrală de vânzări și agenția dedicată segmentului de vacanțe premium, Travel like a star.
”A fost o decizie la baza căreia au stat mai multe motive solide”, explică Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour. ”În primul rând, ne-am dorit o locație mai centrală, atât pentru colegii noștri, cât și pentru public. Cerința a fost să fie un loc ușor accesibil, stradal, într-o zonă cu vad comercial, cu zeci de locuri de parcare disponibile – vechiul sediu fiind într-o clădire de birouri mai greu accesibilă atât clienților, cât și angajaților grupului. Un al doilea motiv a fost dorința noastră de a elimina costurile cu chiria, astfel că am făcut această investiție pe termen lung, simbolică și pentru planurile noastre de perspectivă pentru piața din România. În al treilea rând, la fel de important, am vrut să ne extindem spațiul pe care îl aveam, astfel că suprafața noului birou este de trei ori mai mare decât înainte.”
Noul sediu comercial se întinde pe o suprafață de 2100 mp, față de spațiul în care compania își desfășura activitatea anterior – 700 mp.
Datorită spațiului generos, sediul din Piața Alba Iulia găzduiește toate departamentele și diviziile Christian Tour, precum și săli de conferințe și training, spații de depozitare.
La parter vor funcționa atât agenția pentru segmentul premium, ”Travel like a star”, cât și agenția de vânzări de sejururi și zboruri dedicată publicului larg, care va fi amenajată sub forma unei cafenele.
La etaj se află sediul comercial Christian Tour și câteva birouri AnimaWings, precum și zona operațională Christian Tour, cu departamentele și diviziile aferente.
În noul sediu vor lucra aproximativ 120 de persoane, rezultând o suprafață de 16 mp alocați fiecărei persoane. Printre facilitățile noului spațiu de lucru se numără climatizarea individuală pe zone, amenajarea unei zone green, cu sute de plante domestice și exotice, spații pentru luat masa și relaxare. În aproprierea noului sediu, angajații și clienții pot găsi restaurante, cafenele, magazine și instituții financiare.
”Misiunea pe care ne-am asumat-o este să creăm cele mai frumoase amintiri pentru clienții noștri, la prețuri accesibile și la o calitate corectă. Printre valorile Christian Tour se numără călătoria ca drept fundamental, o cultură a onestității și integrității, eficiența, diversitatea. Punem pe primul loc nevoile celorlalți, iar în viziunea noastră, clientul nostru nu este stăpânul nostru, ci prietenul nostru. El va fi întotdeauna cel mai important partener al nostru”, mai spune oficialul Christian Tour.
Noul sediu a fost amenajat ținându-se cont de obiectivele de sustenabilitate și protecție a mediului înconjurător, valori importante pentru Christian Tour.
”La renovarea și amenajarea clădirii au fost folosite materiale exclusiv durabile și sănătoase. S-au avut în vedere eficiența energetică, gestionarea eficientă a apei, precum și designul orientat exclusiv către utilizatori. Pentru iluminare, folosim tehnologie LED cu consum redus de energie, dar ne bazăm mult și pe iluminare naturală, astfel că am montat geamuri termoizolante și cu protecție solară. Pentru climatizarea sediului folosim aparate moderne, eficiente. Toate aceste măsuri au condus la un coeficient de izolare termică ridicat al clădirii”, spune Andrei Popescu, manager de proiect.
În plus, în noul sediu, deșeurile se colectează selectiv – hârtie/plastic/sticlă.
Printre măsurile de sustenabilitate se numără și faptul că toate autoturismele furnizate personalului au fost schimbate recent cu versiuni electrice.
Be the first to comment