Doua situatii prin care am trecut in seara asta…
Un ras in nas
O firma oarecare de Interfoane din Constanta (Nu conteaza ca se numesc “Quick Service“) ne-a instalat interfon in bloc in urma cu o saptamana. Echipele lor au gaurit fiecare apartament timp de 3 zile. In tot acest timp le-am spus si lor si administratorei ca numele de pe lista lor pentru apartamentul meu nu mai e de actualitate. Mi-au zis ca schimbarea este o formalitate si ca o vor face. In plus am platit garantie si post-garantie.
Au trecut cele 3 zile in care aparatura era instalata in bloc. Schimbarea tot nu a fost facuta. Azi am sunat la Dispeceratul lor. Un domn (destul de tanar dupa voce) imi spune ca schimbarea de nume se poate face. Dar ma costa 100 lei deplasarea si inca pe atit schimbarea.
Wait! WHAT?
200 lei pentru o chestie pe care trebuiau sa o faca in prima faza?!? Si deplasarea costa 100 lei. Pentru cei doi kilometri de la sediul lor pina la blocul meu.
Dupa 20 minute de convins la telefon individul ca taxa lor e absurda mi s-a cerut sa revin cu un telefon dimineata, atunci cind nu-stiu-ce doamna vine la serviciu si imi poate inregistra cererea.
Un zambet telefonic
O firma oarecare de computere din USA (Nu conteaza ca se numesc “Apple”) mi-a vandut un Mac mini in urma cu 7 luni. Garantia telefonica – cea de 3 luni – pe care ei o acorda a trecut. Mai era doar cea universala, de 1 an.
Azi am sunat la Departamentul lor de Suport Tehnic si le-am spus ca e o problema cu portul de audio-input. Omul de la celalalt capat al firului m-a tinut 30 minute la telefon si a incercat toate solutiile posibile. Nu a mers nimic. Mi-a dat un “Case number” si mi-a zis sa trimit, GRATUIT, computerul la un Service Autorizat Apple din Romania. Nu a uitat sa-mi multumeasca si sa-mi ureze o zi buna. Nu a uitat sa para, dupa voce macar, ca zambeste si ca e calm pe tot parcursul discutiei noastre.
Comparatia nu exista. Nu poti sa compari un SRL de cartier, care spera sa jecmaneasca orice client, cu o multinationala care are angajati dispusi sa te ajute cu tot ce le sta in putinta
pretty much
aia ce ai patit in RO e normal :) (un instalator in loc sa cupleze o conducta de apa la un apartament.. o cuplat apa cu conducta de gaz… tot blocu avea doar apa in contor :)) )
Inainte sa citesc ce ai scris de Apple (vazusem pe FB ca le suni) am stiut 100% ca o sa scri ceva bun despre ei si ca o sa te rezolve pana la urma.
eu nu stiu..cum de teai hotarit sa te intorci acasa…!!!
trebuia sa te insori..si hopa aici inapoi…la MERE..(APPLE)..:))
Nu poti sa compari un SRL de cartier, care spera sa jecmaneasca orice client,
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
cu o multinationala care are angajati dispusi sa te ajute cu tot ce le sta in putinta
NICI CHIAR ASA – m-au ajutat pe mine unii de pe la Orange, VOdafone etc. de-s neajutat si azi
o fi Apple mai cu motz, dar sa nu generalizam .. poate si pt. ca playground-ul in acest caz e Romania????
nu poti sa compari SERVICIILE oricarei companii din Romania cu serviciile oricarui SRL din USA
Nu stii prin ce am trecut eu cand ti-am trimis jucariile de la BV la CT…tanti de la firma de curier era cat pe ce sa-mi desfaca cutia de “Thins” ca sa vada ce e inauntru…nu-mi venea sa cred…dar, hei, e Romania! La Multi Ani, tarisoara draga! Cand o sa te faci tu bine?…
@Cristi
Nici Orange ,nici Vodafone nu sunt companii Romanesti ,sunt filiale ale unor companii straine care trebuie sa respecte o anumita conduita fata de clienti si nu tot timpul se ridica la nivelul acestei conduite pentru ca in aceste filiale lucreaza multi “romanasi” autentici .
@Daniel: poate ca vroia sa guste biscuitii :)
Sigur! Cat despre dreptul la “privacy”… A zis ca asta e politica firmei…inutil i-am sugerat ca exista ceva tehnologie care ne-ar scuti de momente penibile ca cel ce se desfasura…ca sa nu mai zic de o alta firma de curierat la care nu am mai apelat si catre care am trimis un mail…raspunsul a fost mirific! Ti-l trimit sa te amuzi…
tinand cont ca apple cere pe un produs de 4-5 ori valoarea lui sunt cam obligati sa te ajute
@andrey: Nu-i asa ca nu te pricepi si ai lasat un comentariu ca sa te afli in treaba?
te contrazic ! si… am spus un adevar !
@andrey: nu poti sa contrazici niste fapte evidente fara sa ai argumente. Pina cind vii cu argumente in care demonstrezi ce produs Apple este vandut cu un pret de 5 ori mai scump, ceea ce spui tu nu este decit o parere de om neavizat, care se afla in treaba.