Aflată la a XVII-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2022 s-a desfășurat pe 26 septembrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.
Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 30 de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.
eMAG – magazinul preferat de clienții online
Potrivit studiului eComm Pulse, eMAG este considerat magazinul preferat de către consumatorii online din România pe multiple categorii de produse comercializate.
H&M, IKEA, Dedeman, elefant.ro, Farmacia Tei, Decathlon, Noriel și Avon au fost, de asemenea, premiate în calitate de magazine favorite la categoriile specifice:
Magazinul Online de Fashion Preferat: H&M România
Magazinul Online Home & Deco Preferat: IKEA România
Magazinul Online de Bricolaj, Grădină și Unelte Preferat: DEDEMAN
Magazinul Online de Cărți Preferat: elefant.ro
Farmacia Online Preferată: Farmacia Tei
Magazin Online de Hobby și Articole Sportive Preferat: Decathlon România
Magazinul Online de Copii, Jucării și Puericultură Preferat: Noriel România
Magazinul Online de Produse Cosmetice și de Frumusețe Preferat: Avon Romania
Studiul cantitativ eComm Pulse care monitorizează evoluția comerțului online din perspectiva cumpărătorilor români – derulat de 7 ani derulat de iSense Solutions împreună cu GPeC – a fost realizat pe un eșantion de 1.025 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, la nivel urban, utilizatori de internet. Datele au fost culese online din panelul iSense Solutions, în luna septembrie 2022, cu un grad de eroare de +/ – 3,06%, la un nivel de încredere de 95%.
Lensa.ro, Zodiacool.ro si e-natura – magazinele premiate pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency
Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 65 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC – 30 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.
La finalul acestui program la categoria Start-up s-a remarcat magazinul e-natura.ro, în timp ce la categoriile Experienced și Professional cele mai mari punctaje au fost obținute de magazinul Zodiacool.ro, respectiv Lensa – indicând consecvență în acțiuni de dezvoltare continuă.
Pe celelalte categorii de produse în care se încadrează magazinele online incluse în programul GPeC Proficiency câștigători au fost:
Cel mai bun NPS și GMV al unui seller eMAG Marketplace înscris în programul GPeC Proficiency 2022: Climatico
Best Video Add Powered by YouTube 2022: Lensa și VidaXL
Produse organice și naturale: Republica Bio
Bricolaj, Grădină, Echipamente & Unelte: Marcoser
Hobby, Timp Liber și Divertisment: Gameology
Cadouri și Bijuterii: Zodiacool
Bebeluși, Copii, Jucării și Puericultură: Buy4Baby
Home & Deco: NeaKaisa
IT&C, Electronice, Electrocasnice & Securitate: F64
Auto, Moto & Utilaje: Dacia
Cărți, Reviste și Muzică: Libris.ro
Health & Beauty: Lensa
Supermarket, Mall, Marketplace: Doraly.ro
Fashion: Miniprix
Alimentare și Băuturi: La Fantana Romania
FAN Courier – Cea mai bună companie de curierat votată de Comunitatea GPeC
Comunitatea GPeC – formată din cele mai relevante companii din domeniu a votat cei mai buni furnizori de servicii dedicate industriei de comerț electronic:
Cea mai bună companie de curierat în E-Commerce 2022: FAN Courier
Cea mai bună resursă educațională pentru E-Commerce 2022: Academia GoMag
Servicii de Curierat Cross-Border în E-Commerce 2022: DHL Express Romania
Cea mai bună aplicație de livrare din punct de vedere al calității serviciilor 2022: Glovo România
Be the first to comment