Ca parte a extinderii cu o investiție de 39 de milioane de euro finalizată în acest an, grupul francez de real estate Catinvest anunță consolidarea centrului său comercial regional Electroputere Parc într-un hub pentru echipamente sportive și aduce marca Hervis pentru prima dată în Craiova. Într-un oraș în care sportul are o tradiție îndelungată, Hervis se alătură celorlalte mărci specializate din Electroputere Parc, oferind pasionaților de sport o gamă completă de echipamente sportive, îmbrăcăminte și accesorii.
Hervis este unul dintre cei mai mari retaileri multichannel de articole sportive din lume, lansat pe piața internațională încă din 1972. Brandul a intrat pe piața din România în 2007, iar în prezent deține o rețea de 38 de magazine.
Primul magazin Hervis din Craiova va fi deschis în vara acestui an în Electroputere Parc, alăturându-se brandurilor Decathlon, Intersport, Sportisimo, Sizeer, Grid, Various Brands, Top Sport (Adidas), precum și magazinului oficial al echipei de fotbal Universitatea Craiova, toate fiind prezente în același spațiu în galeriile comerciale Electroputere Parc. Magazinul Hervis se va afla în aripa de vest a centrului comercial și va ocupa o suprafață de peste 1.100 de metri pătrați.
„Cu oferta sa imbatabilă de mărci sportive, Electroputere Parc devine centrul dominant pentru echipamente sportive și urbane din Craiova și din întreaga regiune a Olteniei. Deschiderea Hervis este un moment mult așteptat. Vrem să fim locul în care pasionații de sport găsesc orice echipament și accesoriu care să-i ajute să practice sporturile preferate și să aibă un stil de viață sănătos. Prin urmare, vom continua să aducem alți comercianți importanți de retail sportiv și urban, cum ar fi Sport Vision și Buzz”, explică Jibril Semour, directorul general al Catinvest Eastern Europe.
Atragerea de branduri noi are loc pe fondul extinderii și dezvoltării centrului comercial. În prezent, Electroputere Parc este un centru comercial de referință din regiunea de sud-vest a României, oferind deja acces la peste 187 de mărci de top din retail, modă, produse alimentare, divertisment, toate într-un singur loc, pe o suprafață totală de 92.000 de metri pătrați.
Catinvest investește un total de 58,5 milioane de euro pentru continuarea extinderii Electroputere Parc și construcția de noi spații comerciale, birouri și hoteluri de apartamente pentru un total de 48.000 de metri pătrați.
Be the first to comment