Campaniile online de Paște și Spring Black Friday au adus creșteri de 30% pentru Answear

Raluca Radu. FOTO Sunday PR

În perioada campaniilor de Paște din luna aprilie 2022 și Spring Black Friday din perioada 12-17 mai 2022, retailerul polonez Answear, care desfășoară operațiuni și pe piața de fashion online din România, a înregistrat creșteri de 30% ale vânzărilor față de 2021.

De asemenea, comparativ cu aceleași perioade din 2021, numărul comenzilor a crescut cu 20%.

În privința fashionului, iubitorii de shopping online din România și-au îndreptat atenția către următoarele categorii de produse: pantofi sport, sneakers, rochii de zi, tricouri, genți, tenși și treninguri.

În topul preferințelor consumatorilor online s-au aflat branduri internaționale de renume precum: Michael Kors, Guess, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Hugo și Boss, brandurile marcă proprie Answear.LAB și Medicine și brandul românesc Nissa.

S-au înregistrat schimbări și în obiceiurile de consum ale clienților: valoarea medie a comenzii a fost mai mare față de 2021 și a crescut interesul pentru categoria de genți cu peste 60% față de anul precedent.

Discounturile de Paște au fost de până la 50%, iar de Spring Black Friday au fost de până la 60%. Creșterea per total este de 30% ca valoare a vânzărilor față de anul trecut.

Ca număr de comenzi este o creștere de 20%, așadar putem spune că s-a comandat și cu o valoare mai mare a comenzii. Valoarea medie a comenzii a fost de 300 lei și a avut în medie 1,4 număr de produse.

Clienții noștri s-au îndreptat spre următoarele categorii de produse: pantofi sport, sneakers, rochii de zi, tricouri, genți, teniși și treninguri, iar cele mai căutate branduri au fost Michael Kors, Nissa, Guess, Karl Lagerfeld, Answear LAB, Medicine, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Hugo și Boss, spune Raluca Radu, country manager Answear România și specialistă în ecommerce.

În ultima perioadă, Answear a înregistrat schimbări și la nivel demografic, crescând tot mai mult numărul de comenzi online plasate online din toată țara, aproximativ 40%. În continuare predomină comenzile din București și marile orașe.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*