Business-ul Tara Interactive a depășit 1,2 milioane de euro în 2023, în creștere cu 15%

Vlad Lepădatu

TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 1,2 milioane de euro (la nivel de grup), în creștere cu 15% față de anul anterior. Pentru 2024, compania estimează un avans de aproximativ 30% pentru business-ul desfășurat în România și de circa 80% pentru cel la nivel internațional, în contextul în care, peste 70% din afacerile TARA Interactive au loc în afara României.

„Abordăm 2024 cu mari speranțe de creștere, mizând pe fondurile care vor ajunge în piață anul acesta, pe nevoia acută de digitalizare pe care o au companiile din România, dar și ca urmare a extinderi la nivel internațional. La acest moment, vedem în piață un optimism moderat în ceea ce privește evoluția de anul acesta, cea mai mare provocare ținând de recrutare sau de retenția angajaților”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menționând că, la nivel general, există în piață o tendință de eficientizare a costurilor prin digitalizare, automatizare și implementarea soluțiilor bazate pe inteligența artificială pentru îmbunătățirea proceselor interne și oferirea de servicii mai complexe clienților.

Anul acesta, TARA Interactive va targeta clienți mai mari, decizia strategică vizând abordarea de proiecte cu un grad mai mare de complexitate, mai ales la nivel internațional, în industrii în care deja a acumulat expertiză, precum eCommerce, logistică și medicală. Pentru piața din România, compania vizează, în special, proiecte de eficientizare a costurilor prin digitalizare, automatizare, implementare RPA și migrare a serviciilor în cloud.

„În ultimul an, am fost implicați în mai multe proiecte complexe. Unele sunt externe, altele sunt în direcția noastră de investiții, care vizează crearea de produse ce înglobează tehnologii de vârf. Cele mai multe dintre acestea, vor fi continuate și în 2024. Ele se bazează, în special, pe tehnologii moderne, cum ar fi AI și Blockchain. Mai precis, pe AI, flagship-ul nostru este un proiect de analiză de business cu ajutorul inteligenței artificiale, iar pe Blockchain, un proiect de partajare a datelor pacienților dintr-un lanț de clinici/spitale”, mai spune Vlad Lepădatu. „În cea ce privește proiectele interne, țelul nostru este de a oferi antreprenorilor aplicații de gestiune cu asistenți AI – asistent financiar, logistic, de vânzări etc.”

O altă direcție de investiții a TARA Interactive se concentrează pe extinderea internațională. Compania își desfășoară deja activitatea în SUA, Marea Britanie și în mai multe țări din Europa,  în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.

În 2024, TARA Interactive țintește extinderea în Orientul Mijlociu, unde are deja stabilite mai multe parteneriate cu antreprenori pentru promovarea împreună a proiectelor și produselor.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*