mai multe bloguri corporatiste din state s-asu strins gramada si au format o organizatie. blog council se vrea a fi un fel de forum superior al blogurilor de firma.
oamenii zic ca de cele mai multe ori, un blog de corporatie nu prea e scris dupa aceleasi reguli ca unul obisnuit si ca nu le-ar strica putina disciplina imbinata cu impartasirea de idei si de suport pe diferite teme.
bloggeri din companii globale precum nokia, microsoft, coca-cola, dell, cisco sau wells fargo (o mare banca americana) s-au inscris deja in gasca blog council.
si in romania au aparut bloguri corporatiste. emag incearca unul dar nu ii iese de fiecare data. baietzii au dat-o in balta – la inceputurile lor – rau de tot in incercarea de a apara onoarea mainii care ii hraneste. acum s-au mai calmat dar si subiectele abordate de ei nu par la fel de interesante.
pe unul dintre blogurile microsoft romania apar numai texte oarecum traduse din altele de la centru. sau cel putin asta simte cititorul. cu att mai mult cu cit ei publica 10 texte in 2 zile si apoi uita sa mai dea pe la blog pentru o luna.
e de inteles ca blogurile corporatiste romanesti se ratacesc inca in ceata. interesant de stiut ar fi daca ele pot sa intre sau chiar sa infiinteze o astfel de asociatie.
pina acum, din cunostintele mele exista doar o singura asociatie care se ocupa de bloguri si militeaza pentru recunoasterea bloggerilor. vorbesc evident despre RoMediaBlogger.
Va mai trece multa vreme pana vor mai iesi la suprafata si alte bloguri de acest gen in Ro
AsociaÅ£iile sunt o idee foarte bună. Problema e că blogurile “corporatiste” româneÅŸti se nasc ÅŸi rămân în ceaţă pentru că staff-ul “corporatist” nu înÅ£elege încă importanÅ£a internetului în viaÅ£a firmei, deci nu depune îndeajuns efort pentru a ieÅŸi din umbră.
Blogurile corporatiste sunt scrise după dictare, deci cel care îl scrie trebuie să respecte ceea ce spune şeful, într-un blog personal nimeni nu ascultă de nimeni, autorul este liber să scrie ceea ce vrea al lui cap.