Biletele de autocar FlixBus vor putea fi achiziționate din peste 11.000 de Stații de Plată SelfPay din România

FlixBus reia cursele cu autocarul din și spre România FOTO: FlixBus
Autocar FlixBus FOTO: FlixBus

FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, Own.Solutions și SelfPay anunață un parteneriat strategic prin care călătorii vor avea la dispoziție o nouă alternativă pentru plata călătoriilor cu autocarul din România.

Odată cu noul parteneriat, biletele de autocar vor putea fi achiziționate de la  cele peste 11.000 de Stații de Plată SelfPay din România. Stațiile de Plată SelfPay sunt amplasate în peste 2.000 de localități din țară, iar serviciul este disponibil pentru toate rutele operate de FlixBus din România.

„Noul parteneriat încheiat cu  Own.Solutions și SelfPay marchează încă un pas important în misiunea noastră de a face călătoriile cu autocarul cât mai accesibile prin accesul la servicii digitale, cât și acela de a deservi localități mici și de a le conecta cu Europa. Suntem bucuroși să începem această colaborare în plin sezon estival și să diversificăm metodele de plată pentru pasageri. Unul dintre obiectivele noastre principale este să oferim alternative de călătorie mai ales în regiuni în care oamenii nu au acces la servicii de mobilitate”, a precizat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România și Bulgaria.

SelfPay, liderul pieței locale în operarea terminalelor de plată de tip self-service și Own.Solutions, vor asigura o experiență de rezervare a biletelor digitală prin intermediul rețelei extinse de Stații de Plată SelfPay la nivel național.

„Colaborarea cu un brand global precum FlixBus contribuie la atingerea a două obiective extrem de importante:  extinderea portofoliului prin servicii relevante şi diversificarea opțiunilor de plată pe segmentul transportului în comun. Ne bucurăm că prin acest parteneriat contribuim la creșterea accesului la opțiuni de transport mai ales în localitățile mici din România. Căutăm constant să acoperim toate nevoile legate de plăți ale clienților noștrii, inclusiv cele de călătorii și, în același timp, să le oferim o gamă cât mai largă de de servicii și opțiuni, ” a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay. 

În 2023, prin Stațiile de Plată SelfPay și aplicația mobilă SelfPay Now au fost procesate plăți în valoare totală de peste un miliard de euro ceea ce reflectă încrederea unui număr ridicat de utlizatori. În prezent, Stațiile de Plată SelfPay pun la dispoziția consumatorilor peste 300 de servicii de plată, de la reîncărcarea cartelelor telefonice preplătite la plata facturilor, a taxelor și impozitelor, a ratelor la credite, a rovinietei sau la diverse evenimente.

Cel mai recent serviciu lansat de companie în domeniul transportului ofertă posibilitatea de alimentare cu numerar, la oricare dintre cele peste 11.000 de Stații de Plată SelfPay din toată țara, a cardurilor STB utilizate în rețeaua de transport public din București.

„Suntem încântați de această colaborare și credem că va îmbunătăți semnificativ experiența de călătorie pentru pasagerii din România. Acest parteneriat strategic marchează încă un pas important în misiunea noastră de a simplifica plățile pentru cât mai multe companii și de a oferi servicii digitale unei game mai largi de clienți. Obiectivul nostru este acela de oferi o experiență de rezervare complet integrată  pentru clienții noștri,” a precizat Aleks Buvač Own.Solutions CEO.

FlixBus deservește peste 100 de orașe din România și oferă curse directe spre 15 țări din Europa.

Pasagerii români au la dispoziție curse directe FlixBus cu plecare din peste 100 de localități din România, acoperind atât orașe mari, precum Sibiu, Brașov sau București, cât și localități mai mici, unde nevoia de mobilitate și conectare este esențială. La nivel global, peste 40% din rețeaua FlixBus este alcătuită din orașe mici și mijlocii cu mai puțin de 20.000 de locuitori.

În contextul în care, 36,7% dintre orașele din România au au mai puțin de 10.000 de locuitori și 35,1% au între 10.000 și 25.000 de locuitori, conform datelor furnizate de Institutul Național de Statistică, asigurarea mobilității și conectarea orașelor mici și mijlocii la rețeaua europeană sunt  prioritare pentru toate cele trei companii.

Pentru perioada de vară, Flix operează curse cu frecvență zilnică spre destinații de vacanță populare din Bulgaria și din Grecia precum Atena, Salonic, Varna, Albena, Sunny Beach, Balcic, Nisipurile de Aur, Byala și Obzor. De asemenea, cei care plănuiesc un city break vor putea călători cu autocarele FlixBus în orașe precum Sofia, Budapesta, Viena, Praga sau Istanbul.

Prețurile biletelor pentru destinațiile de pe litoralul bulgăresc pornesc de la 54,90 lei pe ruta București – Nisipurile de Aur și Balcic, în timp ce prețul biletelor spre Salonic pornește de la 91,99 de lei . Pentru rutele Timișoara – Praga sau Cluj-Napoca – Budapesta prețurile biletelor de autocar pornesc de la 252,99 lei, respectiv 138,99 lei.

În ultimii ani, FlixBus a creat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și s-a extins la nivel global în 43 de țări. Compania este prezentă pe piața din România din anul 2017 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe din România spre 15 țări din Europa în colaborare cu parteneri de transport locali. Anul trecut, 81 de milioane de pasageri au călătorit spre peste 5.600 de destinații din 43 de țări folosind serviciile FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*