autocenzura si reclama in roblogosfera

[…] bloggerii romani au inceput sa fie mai atenti la continut. cauzele sunt diverse si le voi expune mai jos. din pacate totul a generat autocenzura. si nu e acea autocenzura sinonima cu bunul simt, ci e vorba de autocenzura similara cu teama de sefi sau cu mirosul banilor.[…]

practica asta e foarte folosita in presa locala si nu numai. atunci cind un client de publicitate iti accepta contractul si iti plateste reclama, o face stiind ca nu va fi atacat de catre jurnalisti in paginile ziarului. si atunci reclama se cheama spaga si autocenzura nu mai e autocenzura nu este altceva decit actiunea unui jurnalist manjit.

din pacate odata ce blog-urile devin mai vizibile si bloggerii incep sa simta mirosul banilor si uita principiile de la care au plecat atunci cind au inceput sa scrie. […]

citeste restul analizei pe blogul asociatiei media a bloggerilor romani – RoMediaBlogger 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*