Auchan România anunță înghețarea prețurilor la peste 3.000 de produse marcă proprie și acordă un bonus suplimentar de 5% la achiziția lor, prin cardul de fidelitate

FOTO Auchan

Ca o măsură suplimentară anti-inflație, în cadrul acțiunilor permanente de protejare a puterii de cumpărare a românilor, Auchan România blochează prețurile a peste 3000 de produse marcă proprie, acțiune valabilă pentru toți clienții. Astfel, numeroase produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și din cadrul gamei nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate animalelor de companie, nu vor fi impactate de inflație, cel puțin până la 30 septembrie 2022. În plus, clienții fideli vor putea beneficia și de 5% bonus suplimentar* în bani pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan, la achiziția acestor produse.

Pe durata desfășurării campaniei, între 22 iulie și 30 septembrie, produsele au prețurile permanent blocate în toate magazinele Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, Articolele incluse în campanie sunt ușor de identificat, fiind marcate cu sigla produselor marca Auchan, varianta pasăre roșie. Toate aceste produse, cu excepția celor din categoria Echipament Bebe, fac parte din acțiunea de înghețare de prețuri, adresată tuturor clienților Auchan. Produsele pot face obiectul unor reduceri promoționale temporare, aplicate la prețul înghețat.

În plus, cei peste un milion de clienți deținători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, dar și cei care se înscriu în acest club și utilizează cardul la cumpărături, se pot bucura și de avantajul suplimentar de 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate, la achiziția oricărui produs marcă proprie Auchan varianta roșie, bonus pe care compania îl acordă permanent, tot timpul anului, pentru acest tip de produse.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 262 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 223 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*