Au început înscrierile pentru retaileri la E-Bebe.live, primul târg online dedicat copiilor și părinților

Au început înscrierile pentru retaileri la E-Bebe.live, primul târg online dedicat copiilor și părinților.

E-Bebe live by Doctor MIT, târgul virtual din România dedicat familiilor în creștere, dă startul înscrierilor pentru maternități, magazine online cu articole pentru copii sau femei însărcinate, clinici de ginecologie, școli și grădinițe, precum și tuturor retailerilor și furnizorilor de servicii de profil. Târgul virtual va avea loc în perioada 23-25 aprilie și sunt așteptați peste 10.000 de participanți. Evenimentul se desfășoară în cadrul unei platforme digitale validată la nivel internațional în 36 de țări, cu 9251 expozanți și peste 5 milioane de utilizatori.

Pandemia a schimbat comportamentul de cumpărare, precum și interacțiunea dintre branduri și consumatori. E-bebe fair reunește cererea și oferta prin cea mai modernă platformă tehnologică de târguri online, aducând peste 100 de branduri de top din industrie, precum și specialiști recunoscuți la nivel național în cadrul conferințelor educative. Târgul oferă o experiență completă de cumpărături și conferințe educaționale online, din confortul și siguranța propriului cămin, pentru actuali și viitori părinți, precum și pentru copii de până la 7 ani.

„Este nevoie de un astfel de târg, publicul îl așteaptă și din perspectiva socializării, nu doar din perspectiva achizițiilor. Oamenii au nevoie de apartenența la un eveniment și o comunitate, alături de șansa de a avea acces la niște bunuri și servicii în condiții preferențiale în egală măsură. Credem că este o oportunitate foarte bună și pentru mediul de afaceri românesc pentru că se realizează astfel democratizarea accesului la toate tipurile de clienți. Nu mai există limitare la nivel local și acum putem să ne adresăm întregii țări”, a declarat Dr. Bogdan Ivănescu, fondator Doctor MIT.

Inițiativa propusă de Doctor MIT este susținută de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, ca proiect din partea mediului privat, considerând că poate avea un potențial semnificativ pentru readucerea la viață a târgurilor de profil, precum și beneficii importante aduse comunității.

„Lumea medicală a fost tot timpul în avangardă din punct de vedere al tehnologiei și în ultima perioadă cu precădere în lumea tehnologiei digitale, fiind ca o locomotivă pentru transformarea digitală. Rolul esențial al Ministerului este să încurajeze și să susțină orice inițiativă din domeniul digital, fiind un Minister de resort. Credem că astfel de proiecte, precum acest târg virtual pentru părinți și copii, ar trebui să le vedem și pe alte verticale ale mediului economic, nu doar în zona medicală și de retail. Ne bucurăm că putem susține astfel de inițiative private curajoase care pot aduce valoare României”, a declarat Ciprian Teleman, Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării.

Doctor MIT își propune să democratizeze accesul tuturor românilor la o experiență premium, fără a pune în pericol sănătatea acestora. Printre temele abordate în cadrul conferințelor online se numără puericultura, metode actuale de parenting, nutriție, naștere, alăptare, sănătate mentală și nu numai. Lista oficială a speakerilor urmează să fie confirmată în curând pe pagina evenimentului. Participanții vor avea acces gratuit la întreaga experiență, printr-un simplu click, fără a fi necesar să descarce o anumită aplicație, platforma de eveniment fiind o soluție de tip cloud.

„Acesta este un proiect pur digital și relația noastră cu Ministerul este una naturală și firească. Rezolvă una dintre problemele generate de pandemie, respectiv interzicerea adunărilor mari. Pentru România, aceste târguri reprezentau un bun prilej pentru familii să aibă acces la diverse bunuri și servicii, într-un mod concentrat, toate la un loc și în niște condiții comerciale favorabile sau speciale. Existau linii sau segmente de comerț în România care depindeau cu 50% din cifra de afaceri anuală de târgurile de specialitate. De asemenea, mulți părinți își planificau anumite achiziții în funcție de târgurile de primăvară sau de toamnă. Acum putem aduce în fața lor aceste oportunități, fără a-i pune în fața pericolului de a se infecta cu acest nou virus”, a completat Dr. Bogdan Ivănescu, fondator Doctor MIT.

Retailerii sau furnizorii de servicii au oportunitatea să creeze o experiență de shopping mai personală prin care se pot conecta în mod autentic cu audiența, având la dispoziție un stand virtual personalizat complet, chat-uri publice și private, precum și sesiuni video live. De asemenea, în cadrul standului pot încărca broșuri, produse, video de prezentare, precum și link-uri către magazinul online și paginile de social media, economisind astfel cu mai mult de 50% costurile financiare implicate cu activarea în cadrul evenimentelor tradiționale desfășurate offline, prin diminuarea costurilor de producție sau prin reducerea efortului alocat resurselor umane necesare pentru bunul mers al acțiunilor.

Organizatorul oferă sprijin clienților 24/7 în timpul târgului, precum și acces în timp real la informații despre traficul la târg și la standurile proprii, analize post eveniment pe audiența target și salvarea tuturor interacțiunilor cu vizitatorii din chat-urile publice și private, nemaifiind necesar un efort suplimentar de marketing.

„Ideea unui târg virtual este extraordinară și sunt sigur că se va bucura de mult succes. Oamenii au posibilitatea să interacționeze mult mai ușor spre deosebire de un târg fizic, iar capacitatea de a impacta un număr impresionant de oameni este mult mai mare”, a concluzionat Ciprian Teleman.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*