Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării împlinește 3 ani. Asociația a apărut ca o necesitate, pe fondul lipsei unei strategii privind promovare integrată a destinației turistice, context în care o parte a industriei ospitalității tulcene a considerat că unitatea îi poate face mai buni, mai rezistenți, mai eficienți și așa a fost. De aici și motto-ul Asociației Delta Dunării – „Doar uniți suntem mai buni”.
“În acești 3 ani au existat și contestatari, care nu înțelegeau conceptul de parteneriat public-privat sau esența activității de promovare turistică sau care au încercat să ne atribuie un rol politic, dar cu mult mai mulți au fost cei care ne-au apreciat activitatea și care ne-au susținut, indiferent de vremuri sau funcții vremelnic ocupate.
Asociația Delta Dunării, cu pași mărunți, dar siguri, și-a dovedit profesionalismul, rezultatele vorbind de la sine, și, cu un buget redus în comparației cu asociații similare din țară, a asigurat destinației turistice o dezvoltare sustenabilă, abordând o promovare bazată pe protejarea patrimoniului natural și cultural al Deltei, definind o nouă formă de turism care înglobează toate caracteristicile eco ale destinației – „TURISMUL DELTAIC””, se arată în comunicatul Asociației de Management al Destinației Turistice Delta Dunării.
Anul 2020 a reprezentat piatra de încercare în existența asociației, în contextul celei mai mari provocări mondiale, Asociația Delta Dunării dovedindu-și o dată în plus utilitatea, prin asumarea responsabilității de a reprezenta industria ospitalității tulcene în dialogul cu Guvernul României, dar și prin cooptarea ca membru în cele mai reprezentative structuri naționale de turism – Alianța pentru Turism și Federația Asociaților de Promovare Turistică Din România. Calitatea de membru, inclusiv în Consiliile Directoare ale celor două structuri naționale, a asigurat industriei ospitalității tulcene o voce puternică, inclusiv la nivel decizional în turismul din România.
În cei trei ani de existență, Asociația Delta Dunării a organizat sau a fost partener în nu mai puțin de 54 de evenimente de promovare națională și internațională, iar destinația turistică a fost promovată prin 1350 articole, reportaje și interviuri în mass media regională, națională și internațională.
Be the first to comment