De cind am revenit in Romania am inceput sa-mi folosesc telefonul din ce in ce mai mult. In urma cu doua saptamani cind am si inceput sa muncesc aici timpul petrecut la telefon s-a marit de cel putin 5 ori. Si nu am nevoie numai sa primesc telefoane, ci sa am sunet suficient de bun si sa nu-mi cada reteaua cind vorbesc la telefon.
Jobul meu depinde foarte mult (printre altele) de telefon.
Tot de cind am revenit in tara mi-am dat seama ca sunt probleme cu reteaua Vodafone in zona in care locuiesc. Este un cartier cu multe blocuri si sunt convins ca sute sau mii de abonati au aceeasi problema.
Am sunat la *222 si am reclamat problema. De doua ori. De fiecare data mi s-a spus ca voi fi contactat in termen de citeva zile sa mi se spuna care este problema si cind va fi ea rezolvata.
Nu s-a intimplat. Nici prima, nici a doua oara. Asa ca dupa o luna am discutat cu Vodafone pe Twitter. Am fost placut surprins sa aflu ca ei s-au interesat de problema si au un raspuns pentru mine. Apreciez efortul pe care cineva de la Vodafone il depune sa intretina un cont de Twitter si sa si rezolve problemele aparute.
Din pacate problema mea nu are solutie. E simplu: Vodafone asteapta avizele sa construiasca un nou sit pentru o antena. Aceasta va prelua probabil volumul mare de apeluri care au loc in zona mea. Este vorba de orasul Constanta.
Eu nu inteleg un lucru. Nu cred ca avizele pentru o antena noua dureaza ani de zile. Si sunt convins ca dupa atitia ani de experienta in Romania o companie precum Vodafone poate sa anticipeze nevoile clientilor. Da, in zona mea s-a construit un cartier nou de vile. Dar asta a inceput in urma cu vreo 6 ani.
Persoana de la Vodafone cu care am discutat astazi nu a stiut sa-mi dea un termen de rezolvare a problemei. Apreciez totusi sinceritatea si politetea interlocutorului.
In momentul de fata 1 din 3 apeluri pe care le am este pierdut. Semnalul cade brusc si convorbirea se duce. Tot acum, Absolut TOATE apelurile au probleme. Fie nu aud eu, fie nu sunt auzit sau se aude cu intreruperi.
Am acceptat in urma cu 45 zile sa imi prelungesc abonamentul Vodafone pentru un an. Nu stiam ca problemele nu vor fi rezolvate imediat. Nu mi se pare normal sa platesc un abonament si sa primesc servicii de foarte slaba calitate. La fel, nu mi se pare normal sa nu stiu ca la data de X voi avea din nou semnal la telefon.
PS: Mda, stiu ca pot sa-mi portez numarul de telefon in alta retea, dar prefer sa cred ca un client (indiferent de profesia lui) plateste pentru un serviciu si il primeste la calitatea necesara.
Nu caut reduceri de abonament, despagubiri, reclamatii la OPC, schimbari de retele. Am nevoie doar de un telefon pe care sa il pot folosi.
Scuze, n-am citit destul de atent ca sa vad ca e vorba de Constanta. Din cate stiu este unul din orasele “dificile” din pct de vedere al obtinerii autorizatiilor de construire pt site-uri. Din pacate in corporatii e greu sa justifici spaga in bugete… Cum prezinti asa ceva actionarilor?
Problema cu calitatea apelurilor la Vodafone nu este prezenta numai in Constanta, ci cam peste tot. Stii ca am mai discutat despre problema asta cu ei si am primit acelasi raspuns si anume ca stiu ca exista probleme dar nu imi pot da un termen pentru rezolvarea lor. Am fost uimit in schimb cand cea cu care am discutat mi-a zis ca ma intelege si ca daca vreau, pot rezilia contractul….. Azi de exemplu nu am putut vorbi la telefon in zona Militari din Bucuresti, in sensul ca am primit 3 apeluri si toate s-au intrerupt. Vineri am fost nevoit sa opresc 3G-ul pentru a putea sa ma inteleg cu cel care vorbeam, in conditiile in care ma aflam in masina pe Stefan cel Mare. Unde o fi acoperirea aia 3G de 90%, daca nici in Bucuresti nu poti beneficia peste tot de o conexiune buna?! De provincie nici nu mai vorbesc, jumatate din convorbiri se intrerup. DN1 e praf si el. Eu sunt sigur ca ei au probleme destul de mari la nivel national dar in niciun caz nu vor recunoaste acest lucru. Probabil ca si sinceritatea celei cu care am discutat a fost doar un accident si nimic mai mult. Nici pe mine nu ma intereseaza schimbarea operatorului, asa ca sper sa rezolve cat mai repede problemele.
Din pacate si Orange are aceleasi probleme…parca nu la nivelul prezentat de voi, dar…in crestere! De exemplu tot in zona Militari, am frecvent, intreruperi de convorbiri(ca in imaginea lui Adi..), sa nu mai spun ca in casa abia se vede o liniutza la nivelul de semnal! Din pacate, cred ca toti operatorii se confrunta cu aceleasi probleme(nu au mai facut investitii, doar s-au luptat pentru a acapara cat mai multi utilizatori la preturi cat mai mici….si uite efectul)! Pacat…
Mda, mie imi place ca mai toti operatorii de telefonie mobila de la noi, promoveaza prin spoturi tv/bannere/mashuri etc., ce acoperire au ei la nivel national (faimoasele harti aproape pline de “arie de acoperire”). Ei nu-s in stare sa ofere semnal de calitate in orase, dar in zona rurala sau in munti cum se lauda. Locuiam intrun cartier in Brasov, unde pe o raza de 2-3 blocuri, semnalul avea mari probleme. Ii vedeai pe toti cocotzatzi pe geam, cand vorbeau la telefon. Degeaba s-au facut sesizari..
Adrian, legat de avizele care dureaza ani de zile iti zic ca se intampla in Romania. OffTopic: Eu am construit 1 mansarda cu 3 apt pe un bloc de locuinte. Am inceput lucrarile in 2009 si prin vara lui 2010 am terminat lucrarile. Pana azi inca nu sunt cele 3 apartamente racordate la reteaua de curent electric pentru ca nu au iesti avizele (daca un aviz are termen de 3 luni, pana le obtii pe celalte trec 4 luni, apoi trebuie sa reinoiesti celalt aviz care a expirat, apoi expira altele, etc) Nu ma mira deloc ca si unora ca vodafone poate sa li se intampla asa ceva.
In alta ordine de idei am internet de la romtelecom prin ADSL desi la parterul blocului unde stau e cutia de fibra optica de la ei. Nu pot avea internet prin fibra deoarece nu vrea un vecin sa isi dea acordul sa treaca cablurile pe casa scarii.
Eu personal cu Cosmote nu am avut nici o problema. Am semnal, nu cad convorbirile, se aude bine… Bine, recunosc ca o data la cateva saptamani se intampla sa sun pe careva si sa imi dea ca sunt in reteaua Cosmote dar dak mai incerc o data merge. Si inca ceva, mai acum cateva zile a cazut semnalul de tot vreo ora jumate, dar toti operatorii intampina dificultati, si ii inteleg. La mine la tara, unde mi-au spus clar cand am
facut abonamentul ca NU voi avea semnal, culmea, am in permanenta 2 liniute si calitatea convorbirii este above average. Nu vreau sub nici o forma sa fac reclama, eu poate sunt un caz fericit, cunosc persoane carora nu le place Cosmote-ul insa eu sunt multumit (pana akm) de calitatea serviciilor lor. Sper sa nu fiu dezamagit nici
de akm incolo. Apropo, mentionez ca am fost abonatul tuturor operatorilor gsm din Romania.
Sal. Sunt posesor de iphone4. Il am din februarie si am inceput cu ios 4.2.1. Nu aveam probleme mergea 95% “brici”. Ca tot omul am updatat si updatat pana la 4.3.3 si la un moment dat au inceput caderile de semnal : pe la 1 minut ,doua de conversatie , de la semnal full – o liniuta – apelul nu a reusit.. Aveam toate shsh-urile salvate. L-am trimis in garantie si mi-au dat alt telefon refurbished dupa serie cu ios 4.3.5. Zic, hai sa bag 5.0 ca e bun. Pana la urma am ajuns la 5.1 pentru ca shsh-urile erau pt alt telefon si n-am putut face downgrade . Acum persoana pe care o sun nu apuca sa raspunda la telef pentru ca mie mi-a picat deja semnalul.. Am apelat un alt telef, le-am pus unul langa celalalt pe masa si am asteptat.Dupa 20sec s-a inchis iphone-ul. Eu m-am saturat de iphone. Vreau banii pe el (macar o parte) si inchiderea abonamentului- 1mil pe luna. . Are cineva vreun sfat?
@claudiu: vad ca nu stii sa citesti. antena exista in plan de ceva vreme. nu o pun pt mine, ci pt toti cei care au probleme in zona.
@Adi: mergi la OPC.
O sa încerc sa schimb sim-ul si apoi OPC.Multumesc.
Am gasit o rezolvare temporara a semnalului meu pe vodafone. Am facut field testul(*3001#12345#*) la serviciu unde aveam semnal full. Imi arata -50 decibeli.(si nu puteam sa vorbesc decat 30sec). Acasa am -82 si pot sa vorbesc.Asa ca “rezolvarea” e ca am pornit 3g-ul la serviciu ca sa imai ia din putere si acum pot sa trec “bariera” de 30 sec.Alt fapt interesant s-a petrecut tot la serviciu:am sunat pe cineva pe cosmote si n-a putut sa-mi raspunda(de 2 ori), A trebuit sa ma sune el. Poate mai incearca cineva sa deschida 3g-ul unde e semnal full si nu poate sa vorbeasca si ne spune rezultatele…