AnimaWings, compania aeriană cu capital 100% românesc, celebrează astăzi patru ani de la primul său zbor, operat pe ruta București – Creta (Heraklion). În această perioadă, AnimaWings a transportat peste 500.000 de pasageri către destinații din întreaga lume și continuă să crească și să se dezvolte, oferind accesibilitate și confort călătorilor săi.
Cu ocazia acestei aniversări, AnimaWings lansează o promoție specială, oferind 40% reducere la biletele de avion operate în această vară, pentru rutele selectate din Grecia, Turcia și Spania. Promoția este disponibilă pe www.animawings.com, pentru rezervările efectuate în perioada 18 iulie – 31 iulie 2024 și acoperă destinații populare precum Palma de Mallorca, Insula Creta, Insula Corfu, Insula Zakynthos sau Antalya.
„Suntem extrem de mândri de realizările noastre din acești patru ani și de încrederea pe care pasagerii români ne-au acordat-o. AnimaWings a devenit rapid o opțiune de top pentru călătoriile către destinații de vacanţă, iar acesta sperăm noi că este doar începutul. Cu această promoție aniversară, dorim să le mulțumim tuturor celor care au ales să zboare cu noi și să le oferim oportunitatea de a descoperi noi locuri minunate”, a declarat Marius Pandel, Președintele Consiliului de Administrație AnimaWings.
AnimaWings își propune să continue extinderea pe rute regulate, consolidându-și prezența pe piața din România şi cea internațională. În următorii ani, compania intenționează să deschidă noi rute către destinații populare din Europa, precum Paris, Stockholm sau Larnaca, iar din martie 2025 va începe operarea de curse regulate domestice către Cluj-Napoca, Oradea şi Iaşi.
“Rezultatele obținute în acești patru ani ne-au depășit așteptările și ne-au încurajat să ne extindem operațiunile. Am reușit să transportăm peste 500.000 de pasageri și să deschidem noi rute care au fost primite cu entuziasm de călători. Ne dorim să continuăm această creștere și să devenim un jucător important în industria aviatică europeană. Astfel, ne vom mări flota în acest an cu 2 avioane de tip Airbus A220-300, iar în următorul an cu încă 4 aeronave, dintr-un plan total de achiziții de 12 aeronave de acest tip”, a adăugat Marius Pandel.
AnimaWings va continua să investească în modernizarea flotei sale și în îmbunătățirea serviciilor oferite la bord, de la wi-fi pe durata zborului la catering cald, asigurând un standard ridicat de confort și siguranță pentru toți pasagerii. Ținta companiei este segmentul smart cost, adresându-se celor care care caută un raport optim preț – beneficii, cu politici tarifare flexibile, fără costuri ascunse sau taxe care depășesc prețul biletului.
Be the first to comment