Altex România consolidează conceptul omnichannel prin aplicația de mobil

Magazin Altex. FOTO Altex

Altex România, liderul pieței locale de retail, consolidează conceptul omnichannel prin aplicația de mobil, pentru a ușura experiența clienților online și ȋn magazinele fizice. Atât procesul de cumpărare, cât și eventualele nevoi ulterioare, retur, service, garanție, dar și autentificarea clienților la casele de marcat, astfel încât să aibă totul într-un singur loc prin intermediul aplicației mobile Altex.

“Ultimii ani ne-au demonstrat că oamenii preferă să ȋmbine cumpărăturile clasice, ȋn magazine, cu cele online, iar noi, la Altex, continuăm să dezvoltăm conceptul omnichannel. Dacă majoritatea aplicațiilor mobile sunt destinate clienților online, noi am gândit facilități suplimentare și pentru clienții care preferă să ne viziteze ȋn locațiile fizice. Ambele categorii ȋși vor putea vedea, de acum, istoricul tranzacțiilor, indiferent unde au fost făcute, și vor avea acces la toate facturile și documentele. Procesele de retur și service vor fi, de asemenea, simplificate, prin intermediul aplicației. Aplicația omnichannel transformă experiența de navigare și cumpărături a clienților ȋntr-una mai simplă, mai rapidă și mai plăcută”, declară Edvin Abdulachim, director comercial Altex.

Aplicația Altex poate fi accesată, ȋn mod gratuit, pe device-uri cu sistem de operare iOS, Android și Gallery.

Funcția Store Locator, din aplicație, ȋi ajută pe cumpărători să găsească cel mai apropiat magazin, pe baza locației din telefon. Cei care vizitează magazinele fizice Altex și au aplicația instalată se pot autentifica la casă, prin scanarea unui QR code și astfel pot avea într-un singur loc toate facturile, istoricul comenzilor, returul sau 2x diferența. Tot prin scanarea unui cod, de data aceasta de pe etichetele electronice, clienții pot compara două produse din aceeași categorie.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*