Altex România, liderul pieței de electro-IT, a investit cinci milioane de euro ȋntr-un sistem inteligent, care aliniază prețurile din magazinele fizice, ȋn timp real, la cele din magazinul online, cu ajutorul etichetelor electronice. Ȋntreg procesul a durat aproximativ doi ani, iar măsura este, acum, implementată ȋn toate magazinele Altex și Media Galaxy din țară.
Totodată, materialele promoționale (postere, afișe etc.) din magazinele Altex și Media Galaxy au fost ȋnlocuite cu ecrane digitale.
„Brandul Altex a devenit sinonim cu garanția celui „mai mic preț din România”, ȋn cele aproape trei decenii de existență. Modernizarea etichetelor ne ajută să actualizăm, ȋn timp real, prețurile și să aliniem ofertele promoționale din magazinele fizice, cu cele din magazinul online. Ȋn același timp, datorită soft-ului de gestionare a datelor, eliminăm potențiale erori umane ȋn semnalizarea prețurilor, dar și eventuale diferențe ȋntre prețul de raft și cel de la casă”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.
Un alt avantaj pe care ȋl oferă etichetele moderne este că afișează un cod QR care, odată scanat, duce clienții ȋn pagina produsului respectiv, din magazinul online, unde pot afla mai multe detalii despre produs sau ȋl pot comanda direct online, după ce l-au văzut ȋn magazin.
Introducerea etichetelor electronice și a displayurilor digitale asigură, de asemenea, o vizibilitate crescută a produselor și ofertelor, la raft, și oferă clienților o mai bună experiență de cumpărare și garanția celui mai mic preț.
Noile soluții electronice și digitale elimină consumul de hârtie din magazinele Altex și Media Galaxy, iar tehnologia LED folosită la ecranele digitale reduce consumul de energie. Aceste măsuri promovează o atitudine responsabilă față de mediul ȋnconjurător și se ȋnscriu ȋn strategia Altex de a deveni o companie ,,verde”.
Be the first to comment