AC&co. susține fotbalul românesc, în calitate de sponsor oficial al echipei lui Gheorghe Hagi, FC Viitorul Constanța

AC&co. a devenit sponsor oficial al echipei lui Gheorghe Hagi, FC Viitorul Constanța

Într-o perioadă foarte dificilă pentru lumea sportului din întreaga lume, Altınyıldız Classics, marcă de top din sectorul de îmbracaminte pentru bărbați, ce activează în străinătate, inclusiv în România, sub brandul AC&co., continuă să fie un real sprijin pentru această industrie.

AC&co. România, brand ce anul trecut a devenit sponsorul vestimentar oficial al echipei de fotbal FC Viitorul Constanța, condusă şi antrenată de către Gheorghe Hagi, marele sportiv care a activat mulți ani ca fotbalist, apoi ca director tehnic la clubul Galatasaray Istanbul, continuă și anul acesta să susțină echipa.

“Ne-am bucurat foarte mult când domnul Gheorghe Hagi, o legendă a fotbalului românesc, a acceptat propunerea AC&co de a deveni sponsorul vestimentar oficial al echipei  FC Viitorul Constanța, mai ales că anul acesta, mai mult ca oricând, lumea sportului din România are mare nevoie de susținere pentru a depăși perioada dificilă pe care o traim cu toții”, declară Yener Önder, Country Manager AC&co România.

Ca parte a sponsorizării, designerii AC&co. vor personaliza fiecare  articol vestimentar  pentru fiecare jucător în parte şi vor răspunde nevoilor sportivilor de-a lungul sezonului. Brandul AC&co.  va continua să îmbrace echipa FC Viitorul Constanța până la sfarsitul anului.

AC&co a oferit anul trecut întregii echipe îmbrăcăminte casual și de gală. Atât managementul cât și jucătorii sunt foarte încântați de calitatea hainelor și de faptul că acestea au fost realizate personalizat pentru fiecare jucător în parte. Ne bucurăm că și anul acesta AC&co va fi alături de noi și ne va asigura ținutele elegante pentru noul sezon, declară Gheorghe Popescu, președinte Viitorul Constanța.

Despre Altınyıldız Classics/ AC&co

„AC&co”(Altinyildiz Classics) face parte din grupul Boyner, unul dintre cei mai mari retaileri non-alimentari din Turcia, cu peste 500 de magazine și o suprafață de vânzare de 400.000 mp.

AC & co se adresează bărbaților urbani, cu vârsta cuprinsă între 25-50 de ani, ce obișnuiesc să poarte stiluri clasice și casual, urmând întotdeauna tendințele.

AC & co domină piața de îmbrăcăminte pentru bărbați din Turcia cu 300 de locații pe plan local și o suprafață de vânzare de 43.000m². După un astfel de succes, AC&co a început să se extindă rapid și în piețele internaționale.

În Europa, anul acesta, AC&co a câștigat premiul pentru Retailerul de modă al anului și New Comer Of the Year.

Tot din acest an, AC&co susține lumea sportului, devenind sponsorul vestimentar oficial al echipei naționale a Turciei, Galatasaray.

În România, AC&co deține patru magazine, în Sun Plaza, Park Lake, AFI Cotroceni și Fashion House.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*