Accace România: Jumătate dintre sesiunile de teleconsultanță din 2021 au vizat suport acordat companiilor și investitorilor pentru intrarea pe noi piețe

Laura Ștefan, Managing Director Accace România

Potrivit Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, cel mai solicitat serviciu în 2021, pe platforma online de achiziții, a fost cel de suport pentru intrarea entităților juridice pe noi piețe. Prin intermediul acestui serviciu, oferit gratuit, echipa Accace și-a propus să sprijine activ prin consultanță de specialitate investitorii în procesul de extindere a operațiunilor pe noi piețe locale.

Accesând magazinul online Accace, lansat de companie în 2020, clienții pot comanda servicii sau pot rezerva sesiuni de teleconsultanță în diverse domenii. Sesiunile de teleconsultanță sunt susținute de echipa de specialiști a Accace în diverse domenii care variază de la suport pentru intrarea pe noi piețe, contabilitate și finanțe, corporate, la impozitare și tranzacții. Portalul facilitează prezentarea serviciilor și a prețurilor specifice, oferind o experiență personalizată și opțiuni individuale de cercetare înainte de cumpărare, dar și un proces facil și rapid de checkout.

Majoritatea solicitărilor pentru teleconsultanță au provenit din partea companiilor. Astfel, peste 60% dintre comenzile înregistrate de Accace în 2021 au provenit de la entități juridice, însă a existat și un procent semnificativ reprezentat de antreprenori sau persoane fizice cu spețe particulare.

Din datele companiei, sesiunile de teleconsultanță înregistrate de Accace România pe parcursul anului trecut au fost solicitate de clienți din 38 de țări. Cei mai mulți dintre aceștia au preferat desktop-ul ca suport pentru desfășurarea sesiunilor online, în proporție de 86%, în timp ce restul au ales dispozitivele mobile.

Pentru anul în curs, Accace România estimează o creștere a volumului de clienți care vor prefera să achiziționeze sesiuni de teleconsultanță pentru diverse servicii, pe măsură ce segmentul de achiziții online se află în plină expansiune. Potrivit companiei, acest lucru se întâmplă datorită faptului că noua generație de “mileniali” devine tot mai implicată în luarea deciziilor din companii, iar aceștia optează mai degrabă pentru achizițiile online în detrimentul celor telefonice.

Conform reprezentanților companiei, interacțiunile virtuale între specialiștii Accace și clienți aduc o serie de beneficii importante precum economisirea timpului, evitarea comunicării inutile, transparență în ceea ce privește prețurile, dar și eliminarea unor pași administrativi pentru echipa de specialiști, oferindu-le acestora posibilitatea de rezerva direct în calendarele lor intervalele de timp solicitate.

„Expansiunea pe care a cunoscut-o în ultimii doi ani segmentul achizițiilor online s-a dovedit a fi un catalizator în ceea ce privește transformarea digitală, dar și schimbarea modelelor de business. Similar cu alte sectoare industriale, și în cazul nostru, clienții au devenit mult mai interesați să opteze pentru accesarea de servicii de consultanță online. Prin intermediul sesiunilor de teleconsultanță, obiectivul nostru este să construim o interacțiune virtuală între clienți și echipa de specialiști Accace la același nivel de confort și la aceleași standarde de calitate precum cele față în față”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.

Despre Accace România

Cu o experiență vastă în externalizare și consultanță acumulată în cei 15 ani de la înființare, Accace oferă aceste servicii la nivel mondial, prin intermediul celor 9 sucursale proprii în Europa și Africa, inclusiv 2 asocieri de tip joint venture în Africa de Sud și Marea Britanie. La nivel de grup, compania dispune de experiența a peste 700 de specialiști în gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scară mică și mare.

Prezentă pe piața locală începând cu anul 2007, compania a înțeles nevoia clienților de a avea toate procesele interne gestionate sub o singură umbrelă, devenind un furnizor complet și inovator de consultanță și externalizare servicii. În prezent, Accace România oferă servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum și consultanță fiscală, corporate și juridică, prin intermediul unui cabinet de avocatură afiliat. În plus, Accace pune la dispoziția clienților soluții tehnologice noi pentru a susține și a îmbunătăți aceste servicii, soluții dezvoltate la nivel global și adaptate în funcție de specificul clienților locali.

Accace operează pe plan internațional ca Accace Circle, o comunitate de business formată din consultanți și furnizori de servicii BPO, care asigură clienților săi o experiență unificată, personalizată și de înaltă calitate. Acoperind aproape 40 de locații prin intermediul celor peste 2.000 de profesioniști, comunitatea sprijină peste 10.000 de clienți, în mare parte companii locale și internaționale din topul Fortune 500 și procesează cel puțin 170.000 de fluturași de salariu pe lună la nivel global.

 

 

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*