A început cel mai mare târg de cafea și ceai din Auchan, cu peste 350 de articole la raft și online

A început cel mai mare târg de cafea și ceai din Auchan. FOTO Auchan

Până pe 9 februarie 2021, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a noua ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Evenimentul propune clienților peste 350 de articole din gamele de cafea și ceai, precum și alte peste 200 de produse din game complementare, precum dulciuri, lactate și accesorii de preparare și servire.

„Târgul de Cafea și Ceai este unul dintre evenimentele emblematice pentru Auchan și a cărui ofertă crește de la an la an, selecția fiind făcută în ton cu preferințele consumatorilor și tendințele pieței. Astfel, pe lângă produsele și mărcile consacrate, ediția curentă aduce și o serie de noutăți precum extinderea sortimentului internațional cu cafea vietnameză, introducerea brandurilor Costa Coffee și Starbucks, dar și dezvoltarea gamelor de produse bio”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing.

Potrivit companiei, una dintre principalele tendințe de consum pe plan local o reprezintă creșterea segmentelor de cafea boabe și capsule de cafea. Studiile de piață arată creșteri de peste 20% pe fiecare dintre cele două categorii. Deși cafeaua măcinată rămâne în continuare pe primul loc în preferințele consumatorilor, categoria este în scădere, românii dorindu-și tot mai mult să consume o cafea de calitate superioară. În ceea ce privește sortimentul de cafea preferat, consumatorii români preferă cu precădere blend-urile, respectiv mixul între Arabica și Robusta, ce oferă un gust echilibrat și familiar clienților.

O ofertă bio semnificativă

Peste 250 de articole de cafea și peste 100 de ceai sunt disponibile în acest an la Târgul care se desfășoară pe aleea centrală din hipermarketurile Auchan. Alături de acestea, oferta mai include și o gamă variată de dulciuri asociate consumului de ceai și cafea, articole de menaj, lactate și echipamente și accesorii pentru preparare și servire.

Din oferta totală, aprox. 50 dintre produse sunt bio și ecologice, inclusiv produse marcă proprie Auchan, prin care compania își continuă demersurile de încurajare a unei alimentații sănătoase. De altfel, potrivit companiei, segmentul de produse Eco cunoaște o evoluție treptată, devenind o alegere firească pentru consumatorii responsabili, care, pe lângă o aromă îmbogățită, își doresc să contribuie și la protejarea mediului înconjurător.

„Cafeaua bio se diferențiază prin respectarea standardelor din domeniu si prin atenția deosebită care se acordă procesului de cultivare a cafelei. În plus, cafeaua bio din gama Auchan  este cultivată de către producători certificați UTZ, care dovedesc angajamentul pentru o activitate economică sustenabilă, reponsabilitate socială și bune practici agricole”, a completat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing.

Produsele din cadrul Târgului pot fi achiziționate și online, atât din magazinul auchan.ro, cât și prin aplicația Auchan. Pentru a intra în posesia comenzilor, clienții pot opta pentru livrare la domiciliu sau pentru ridicarea comenzii din Auchan, prin serviciile gratuite Click&Collect ori Auchan Drive.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*