ROMEXPO, în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România și Asociația Națională a Agențiilor de Turism, încheie cusucces Târgul de Turism al României – ediția de toamnă 2024, un eveniment spectaculos care a atras peste 12.000 de vizitatori în perioada 21 – 24 noiembrie.
Ediția de toamnă a transformat pavilionul B1 al Centrului Expozițional ROMEXPO într-un hub al călătoriilor, unde 110 companii din 12 țări au prezentat oferte speciale pentru vacanțe de iarnă, escapade exotice și experiențe culturale unice.
Vizitatorii au fost inspirați să își planifice următoarele aventuri, fie că este vorba de o vacanță tradițională, o experiență montană în stațiunile din România sau un city break în marile capitale europene. Reducerile de până la 50% oferite exclusiv pe durata târgului au făcut din acest eveniment o oportunitate de neratat.
Un loc aparte l-au avut destinațiile autohtone, promovate intens de expozanți și parteneri. Zonele istorice, stațiunile balneare și litoralul românesc au captat atenția vizitatorilor, demonstrând că România este o destinație completă, care merită descoperită în orice anotimp.
În plus, destinațiile exotice au fost în topul preferințelor românilor, aceștia optând pentru locații spectaculoase precum Thailanda, Mauritius, Maldive, Bali, Insulele Azore, ideale pentru o escapadă de neuitat, dar și pentru locațiile all inclusive pentru vacanța de vară 2025 în Turcia, Bulgaria, Grecia, Croația, Egipt.
„Le mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi – vizitatori, expozanți și parteneri. Implicarea și entuziasmul vostru au făcut ca această ediție să fie una de neuitat, iar noi abia așteptăm să continuăm acestă călătorie împreună. Ne vedem la Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2025, între 20 și 23 februarie, pentru noi oportunități de colaborare, reduceri speciale la pachetele turistice și experiențe captivante”, transmite Oana Netbai – PR ROMEXPO.
Be the first to comment