nesimtirea vodafone incepe sa devina de prost gust.
am sunat la *222. dupa 4 minute am reusit sa discut cu cineva. intreb citi ani am in retea. mi se raspunde ca vo 9. as fi vrut sa trec la orange odata cu portabilitatea numerelor de telefon, cind mi se spune ca daca nu trec mi se ofera un abonament mai bun.
imi explica duduia cum sta treaba si ii zic ca nu ma intereseaza pentru ca nu e deloc o afacere buna pentru mine: mi se dadea o reducere la abonament pentru 5 luni, mi se luau inapoi minutele gratuite si apoi ma alegeam cu un abonament mai mare si obligatia de al pastra inca un an.
dau sa o mai intreb ceva si imi spune ca … mai sunt si alte persoane care asteapta sa vorbeasca si ca daca mai am intrebari sa revin cu un telefon.
WTF? pai d-aia va platesc eu abonamentu luna de luna???
asta iti trebuie daca vrei sa pleci de la ei.
PS. stai linistit ca si eu aveam aceiasi impresie. “trebuie sa ma duc la orange ca ei sunt sigur mai buni decat vodafone”. stai linistit inca odata. nu e asa.
au si ei hibele lor. (nu asa de mari ca a celor de la vodafone) dar au si ei.
Au si ei o medie de apel pe care trebuie sa o scoata, nu?
sal, sry sa aud asta…se pare ca romanul tot nu a invatat sa vorbeasca..si va plati pentru asta.
Daca reusesti sa faci ceva..posteaza, ca ma intereseaza si pe mine!
Multzam si spor maxim!
@Adrian
Nuu. Abonamentu’l platesti pentru serviciile de kko pe care le primesti, sau macar ar trebui sa le primesti de la vodafon’.
Serviciul de client service sau departamentul de customer satisfaction este necesar pentru a plati – din pacate tot tu, tot prin intermediul abonamentului – oameni sau lichele care trebuie remunerati pen’ca fac sau au facut parte dintr-o anumita structura, netrebnici carora li se platesc drepturi peste drepturi fara a merita, doar pen’ca au “spate”.
Iar acestia si-au adus alaturi -of course – o intreaga semnitie de fete – bune, fete rele, vorba melodiei reproduse de don’soara Lavinia – care nu fac nimic altceva decat sa aspire la fotbalisti, sedinte de shopping in malluri, sau la barbati supervirili 24/24/7, si daca le intrebi ce fac la serviciu devin matusalemice, complexe si extrem de importante, dar habar nu au…
Vina nu-i a convergentei (si limitata si marginita) ce ti-a raspuns, ci tocmai a celor care zac pe pozitii de varf, pe bani multi, fara sa aiba habar ceea ce reprezinta – nici macar – traducerea numelui departamentului de unde incaseaza lunar.
Si tu mai vrei sa si migrezi la altzii !!!
Esti sigur ca vrei sa treci pe Orange?
Ti-as putea face o lista cu 1000 de motive pentru care nu ar trebui sa faci schimbarea aceasta…
eu is la orange si te asigur ca operatorii sunt la fel de porcosi
@mihai: chiar am nevoie de motive. nu de 1000 ci macar 10 bune. eu nu tin cu dintii de orange, doar caut ceva mai bun. daca stii ca orange nu merita, spune de ce. ne faci tuturor un serviciu.
Foarte tare! Trebuie luat in seama faptul k makr a fost politicoasa duduia cu pricina, adik nu ti-a inchis in nas spunandu-ti k are si alta treaba, ti-a dat o expliktie… pana la urma sunt milioane de clienti vodafone cu nelamuriri:))
Un motiv bun sa nu treci la orange, totusi, este faptul k spre deosebire de operatorii vodafone kre vorbesc oarecum urat cu tine, cei de la orange nu raspund nciodata la telefon…deci nici makr n-ai cu cine sa te certi..
haideti sa va vand un pont. mai ales alexandrei.
stii, atunci cand suni la *222, sau la rel. clientii orange (eu nu stiu numarul, chiar daca sunt abonat la ei) te intreaba robotul “pentru limba romana apasati 1 for english press two”. Ia apasa tu pe 2, si o sa vezi ca cel care iti raspunde stie si engleza si romana. asta e rel. cu clientii PWNED.
Am zis!
bun pont…trebuie sa incerc si la vodafone sa vad dc merge;)
Orange….hmmmm…am un abonament la orange din 2000……este adevarat ca din 2003 abonamentul a tot fost preluat de angajatorii pe la care am lucrat , deci s-ar putea sa nu fiu tocmai un etalon….
ceea ce pot totusi sa spun este ca din 2000 si pana acum am fost nevoit sa sun doar de 2 ori la ei…si atunci cand am sunat am fost imediat servit…(e adevarat ca am sunat la numarul de clienti corporate) .in rest am fost foarte multumit de serviciile lor…o singura exceptie…au momente (rare) cand le cade reteaua aiurea….plec destul de des si pe afara si roamingul functioneaza chiar bine,….nu ma intrebati despre facturare ca nu ma intereseaza partea asta… (sunt sclav deci plateste patronul:)) )
am avut si un abonament la vodafone din 1998 pana in 2003, pe care ulterior l-am trecut pe cartela pre-paid si l-am lasat la babac…imi aduc aminte ca in 2003 am sunat la ei si le-am spus ca as vrea sa ma simt si eu bine pt ca sunt clientul lor de 5 ani si n-am primit niciun incentive din partea lor in 5 ani….raspunsul lor a fost………
scuze…..raspunsul a fost……va oferim 20 de minute gratuite lunar in reteaua Conex pentru 3 luni….(asta in conditiile in care aveam deja prin abonament 200 min gratuite) la momentul ala, sunt prea handicapati si le-am zis celor de la orange ca vreau sa trec la ei cu acelasi tip de abonament….aia mi-au dat imediat 400 min gratuite la acelasi abonament ca si cei de la connex pentru un an de zile….decizia a fost simpla…..scuze daca am fost plictisitor
@adrian boioglu: Sincer, Cosmote-ul este foarte bun. Ca fapt divers, cu 5euro pe luna, 800min in retea, 800sms in retea [care in doua saptamani le termin] si 150min nationale si internationale fix, asta la cartela, sunt oferte frumoase si la abonament.