site-urile de electronice americane au dezvoltat o idee f mijto. nu e veche, dar daca te tii de ea, rezultatele sunt f bune.
mai toate sunt afiliate cu au in subordine cite o revista de… guess what?… electronice. atunci cind comanzi ceva a ei pe site te intreaba daca nu vrei sa te abonezi gratuit si la revista X. daca e gratuit… o cumpar! zice clientu…
in ultima luna am primit de 2 ori, tot atitea numere dintr-o revista destul de bine scrisa. glossy, poze mari – frumoase, review-uri, clasamente, preturi, prognoze si alte cele. ca sa nu bata la ochi, atunci cind vine vorba de un produs e mentionat site-ul producatorului samd.
din loc in loc, sub forma de pagini de reclama apare si firma mama: acel magazin electronic. nimik rau in asta, pt ca mai avem reclama si la alte produse..ar zice un cititorul…
secretul e altul: produsele care isi fac reclama sunt vindute tot de magazinu X.
strategia e cit se paote de simpla: tu citesti acolo despre un produs. vezi ce e bine si ce e rau la el, vezi un pret si apoi intri pe net sa-l cauti. instinctiv te duci la magazinu de unde ai mai cumparat. (adik chiar la ala care iti trimite revistutza). si asa cercul se inchide.
de aici mai au de invatat unii precum eMag, zoop sau fungift.
ma ofer scriitor la revista. cine vrea?
S-ar putea sa am ceva clienti care doresc un copywriter, un om care scrie articole, pentru diverse scopuri: revista, descriere pe site, de pus in alte site-uri, etc….
Ce zici?
Liviu Taloi – agenda publica: http://liviutaloi.ro/contact/
SiteAudit.ro – 0745 289 583
liviu.taloi@siteaudit.ro