"amice esti idiot"

nu aveam de gand sa fac asta, dar cind vad ce customer service de toata jena avem in romania pt anumite servicii am zis ca e mai bine sa scriu…

am cumparat 2 domenii de la romarg.ro. auzisem ca ar fi firma serioasa si ca accepta plata cu card asa ca am zis sa incerc. chiar daca avea preturile putin mai mari decit ale altora.

cumpar de la Romarg, imi vine factura proforma si le zic ca vreau sa le platesc pe amindoua odata ca sa nu fiu taxat cu acelasi comision de 2 ori. baietzii ori se fac ca nu inteleg, ori… chiar isi merita replica din titlu.

dupa un schimb de mailuri in care indivizii de la romarg nu pricep o chestie f simpla, discutia a culminat cu o scrisoare care ma anunta:

Vrem sa va aducem aminte ca pentru factura proforma nr. xxxxx generata in data de 2008-01-10 termenul de plata este de 7 zile.
Acest termen este pe cale sa expire!
Neconfirmarea platii ne pune in situatia de a suspenda serviciile contractate.

uite de-aia nu mai recomand ROMARG nimanui si le fac si reclama aici ca sa stie tot poporu cu ce customer service execrabil vor avea de a face…

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

6 Comments

  1. @nelu: e vorba de un card din USA asa ca platesc comision pt o tranzactie din romania de fiecare data.
    pina la urma am platit separat cele 2 facturi pt ca mi-era deja mie rusine de incompetenta lor…

  2. Da, da, card US. Eu am platit cu Chase, spre exemplu, si am stat pe telefon cu ei (~5 operatori) pana au ridicat restrictia pentru platile internationale catre Bucuresti. Cer bancile din US comision pentru plati online internationale de pe checking accounts?

  3. Motto-ul dupa care ne ghidam la ROMARG este “Invatam din trecut si privim in viitor”. Este cat se poate de adevarat ca au fost momente cand am calcat si stramb motiv pentru care ne cerem scuze tuturor celor care au intampinat inconveniente generate fie de schimbarile presupuse de procesul de imbunatatire si dezvoltare a serviciilor ROMARG, fie de resursa umana care din pacate a si dezamagit. Acestea insa nu trebuie generalizate si vociferate de-a lungul anilor, singurul lor rezultat fiind distorsionarea realitatii si a ceea ce reprezinta de fapt ROMARG.

  4. Nu numai ca sunt idioti, dar fac si abuzuri. De curand am primit 2 facturi proforme prin care ma pun sa platesc nu stiu ce activare, cand eu am conturile activate de 2 ani la ei si am spatiu “gratuit-nelimitat” de 30 de mega. I-am contactat, le-am explicat si de legislatia in vigoare si sunt complet idioti. Au spus ca daca nu le platesc imi inchid conturile. Conturi pe care in trecut le-am platit si am factura pentru ele.
    Imi vine sa ma urc in masina sa ma duc pana la Brasov sa-i bat personal.

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. angajatii Romarg se trezesc din somn? | boio.ro
  2. Romarg fac pe prostii ca sa fure clientii? | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*